  • 1. Data: 2003-03-28 16:06:37
    Temat: Przesuniecie zeznan jako swiadka.
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    Witam,
    Musze zeznawac jako swiadek w rozprawie w dniu w ktorym akurat przypada mi
    wazne kolokwium (rozprawa toczyc sie bedzie 200km od miejsca w ktorym
    studiuje), kierujac sie rada grupowiczow odnaleziona w archiwaliach planuje
    wiec wyslac poleconym informacje o tym, ze nie moge sie stawic. Brakuje mi
    tylko wzoru pisma - czy moglby ktos doswiadczony mi cos sklecic? Glownie
    chodzi mi o naglowek, "Drogi wysoki sadzie" odpada jak przypuszczam? ;-)

    pozdrawiam
    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    "Fear kills more people than death."

  • 2. Data: 2003-03-28 16:16:16
    Temat: Re: Przesuniecie zeznan jako swiadka.
    Od: s...@s...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > tylko wzoru pisma - czy moglby ktos doswiadczony mi cos sklecic? Glownie
    > chodzi mi o naglowek, "Drogi wysoki sadzie" odpada jak przypuszczam? ;-)

    Hmmm - po pierwsze mój drogi programisto :) nie wiem czy kolokwium jest
    wystarczajacym powodem - no ale powiedzmy ze jest. Po prostu dajesz naglowek Do Sadu
    Rejonowego w ..... Wydział taki i taki
    a nizej piszesz, ze "Wnoszę o usprawiedliwienie mojej nieobecności w dniu tym i
    tym..."
    pod spodem podpis
    i nzie zapomnij u gory, po lewej stronie napisac sygnatury akt - w stylu: dot. II K
    1234 /03 .
    pozdrawiam
    kolega po fachu - informatyk :)

  • 3. Data: 2003-03-28 17:50:24
    Temat: Re: Przesuniecie zeznan jako swiadka. (OT)
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    On 2003-03-28 17:06, Tomasz 'Merlin' Kolinko wrote :
> [...]
    > studiuje), kierujac sie rada grupowiczow odnaleziona w archiwaliach planuje
    > wiec wyslac poleconym informacje o tym, ze nie moge sie stawic.

    A nie lepiej sobie pojechac na koszt sadu te 200km, zwiedzisz inne
    miasto przy okazji? A przeciez do kolokwium i tak sie nie nauczysz... ;)

    --
    Szwejk
    "Like a madman laughing in the rain"

  • 4. Data: 2003-03-29 08:38:20
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > A nie lepiej sobie pojechac na koszt sadu te 200km, zwiedzisz inne
    > miasto przy okazji? A przeciez do kolokwium i tak sie nie nauczysz... ;)

    Zeby tam jeszcze bylo co zwiedzac ;) A pojechac i tak pojade, ale wolalbym
    pozniej.

    pozdrawiam
    Merlin

  • 5. Data: 2003-03-29 08:41:54
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

> [...]
    > pod spodem podpis
    > i nzie zapomnij u gory, po lewej stronie napisac sygnatury akt - w stylu:

    Dziekuje za odpowiedz, towarzyszu informatyku :)

    pozdrawiam
    Merlin