  • 1. Data: 2003-03-28 12:44:33
    Temat: Jak zasiasc w komisji wyborczej?
    Od: "walkiria" <w...@b...pl>

    Witam !!!

    Co nalezy zrobic by dostac sie do komisji wyborczej? Wiem jedynie, iz
    nalezy zglosic swoja kandydature jakis miesiac przed wyborami, i czekac az
    sie zostanie wylosowanym - nie wiem jednak gdzie trzeba ja zglosic i jakie
    wymaganie nalezy spelniac.
    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Monika

  • 2. Data: 2003-03-29 20:38:50
    Temat: Re: Jak zasiasc w komisji wyborczej?
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    28 marzec 2003(piątek).Patrzę,a tu o 13:44 *walkiria*
    <b61g40$eno$1@news.onet.pl> napisał/a:

> [...]

    > sie zostanie wylosowanym - nie wiem jednak gdzie trzeba ja zglosic i jakie

    Iść do Urzędu Dzielnicowego i się zapisać.

    --
    Z pozdrowieniami,
    Kaja