    From: Kira <c...@-...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przestępstwo w Internecie - gdzie zgłaszać
    Date: Thu, 06 Oct 2005 16:02:44 +0200

    Re to: Przemysław Płaskowicki [Thu, 06 Oct 2005 15:58:18 +0200]:

    > Art. 269b. § 1. Kto wytwarza, pozyskuje, zbywa lub udostępnia
    > innym osobom urządzenia lub programy komputerowe przystosowane
    > do popełnienia przestępstwa określonego w art. 165 § 1 pkt 4,
    > art. 267 § 2, art. 268a § 1 albo § 2 w związku z § 1, art. 269
    > § 2 albo art. 269a, a także hasła komputerowe, kody dostępu lub
    > inne dane umożliwiające dostęp do informacji przechowywanych w
    > systemie komputerowym lub sieci teleinformatycznej, podlega
    > karze pozbawienia wolności do lat 3.

    Czyli jak sobie odpalę Revelationa żeby przypomnieć sobie własne
    hasło na skrzynkę pocztową, to mam się zamknąc na 3 lata? ;) A
    jak mi tego Revelationa podeśle kumpel, to jego? ;)

    Jakoś mi się nie wydaje...

    Powtarzam: tych programów zazwyczaj można spokojnie używać
    w pełni legalnie i nie widzę powodów, dla których miałoby
    to być karalne.

    Kira