    From: "Adam" <A...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Przestępca" prosi o poradę.
    Date: Sun, 15 May 2005 22:43:28 +0200

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d686nb$t0u$1@inews.gazeta.pl...
    (...)
    > 3. Ogolnie to sprawa smierdzi i prawde powiedziawszy udalbym sie do Faktu
    > lub TVNu i mowie to calkiem serio -
    > trzeba tepic takie smierdzace sprawy, zwlaszcza jak ktos wykorzystuje
    > pozycje do zalatwiania rodzinnych spraw :|

    Tak się składa, że niedawno miałem swoje "5 minut w TV" - właśnie w związku
    z tym monitorem LCD od którego wszystko sie zaczęło.
    Interweniowałem w Federacji Konsumentów, sprawę przejeła TVP2 a konkretnie
    program Konsument, nakręcili materiał, poszła emisja i nic to nie dało bo
    sprzedawca wadliwego monitora nadal unika uregulowania zobowiązań.
    Wobec tego wierzę jakby mniej w magię telewizji i jak mam się "szarpać" na
    przykład z miejscową Policją to teraz wolę w sądzie - może taka droga byłaby
    skuteczniejsza.
    Chociaż nie wiem, bo nigdy nikomu nie robiłem "sprawy" w sądzie ani mi też
    nikt nie robił.

    Ale mam nadzieję, że uda mi się zebrać parę paragrafów których naruszenia w
    moim przypadku dopuścili się miejscowi "supermeni" i może jak im to
    uświadomię uda się załatwić z nimi sprawę polubownie.
    Jestem "niespotykanie spokojnym człowiekiem", ale moja cierpliwość już się
    kończy i jak dalej będą mnie ignorowali to trzeba będzie napisać parę skarg
    na opieszałość w działaniu i związane z tym moje straty do:
    Komendanta miejscowej Komendy
    Komendy Głównej w Warszawie (mają chyba jakiś wydział kontroli wewnętrznej?)
    Prokuratury Rejonowej

    A prasę i TV to może na potem, bo póki co mam dość bycia "gwiazdą TV"....

    Chyba dziwny ze mnie przestępca - sam się dopomina o przesłuchania, sam
    nalega na przyśpieszenie sprawy zamiast siedzieć jak mysz pod miotłą licząc
    że zapomną o nim.

    --
    Pozdrawiam.
    Adam