  • Data: 2005-07-28 01:58:42
    Temat: Re: Przeniesienie sie "na stałe" do uk.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    an wrote:

    > chcialbym wyjechac "na stale" do Anglii (na kilka lat, w miedzy czasie
    > przyjezdzac/przylatywac do Polski kilka razy w roku na kilka dni). Jest
    > jeszcze przede mna obowiazek odbycia sluzby wojskowej w pl. Gdzies mi sie
    > obilo o uszy, ze mozna "wypisac sie" ;) z tego chorego kraju(Polska..). Tzn.

    Anglia niewiele zdrowsza - będziesz biegł do autobusu, to Cię bezpieka
    rozwali ;-P

    W Polsce najwyżej Cię wykończą zamykajac z braku funduszy szpital, jak
    będziesz potrzebować pomocy medycznej.

    Ale do rzeczy: jeśli normalnie chcesz wyjechać, to jak pisali inni. Ale
    czy Ty czasem nie masz na myśli zmiany obywatelstwa ("utrata polskich
    dokumentów")?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)