  • Data: 2005-07-28 22:17:44
    Temat: Re: Przeniesienie sie "na stałe" do uk.
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28/07/2005 12:04, an wrote :

    > A tu.. za flaszke mozna zginac, wiec na jedno wychodzi ;-P

    > Nie.. raczej nie.., bo chcialbym tu jeszcze wrocic.. Tak btw jak sie ma
    > sprawa zmiany obwatelstwa z polskiego na uk? To tez jest do rozwazenia.., bo
    > to, co sie w tym kraju dzieje zaczyna mnie przerastac...

    Eee tam. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma, co :-) Moim zdaniem
    narzekanie na chorobę Polski bierze się z nieprzyzwyczajenia do systemu
    rządów demokratycznych. System ten z samej swojej istoty ma charakter
    który dla zaangażowanego obserwatora wydaje się chory -- jednak to co
    jest określane jako "choroba" jest po prostu naturalną cechą ustroju i
    występuje niezależnie od szerokości geograficznej.

    Co do zasady w UK jako obywatel UE masz praktycznie takie same
    przywileje jak poddany brytyjski. Moim zdaniem nie warto. Podatki,
    ubezpieczenie społeczne, zdrowotne etc, będziesz płacił w UK. Nawet
    emeryturę od nich dostaniesz...
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the