  • Data: 2005-07-28 23:38:30
    Temat: Re: Przeniesienie sie "na stałe" do uk.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Ryszard Rączkowski wrote:

    > Będzie, jak przyjedziesz na dłużej, niż 2 dni. Teoretycznie.

    Nie.
    Jeśli udowodni, że na stałe mieszka za granicą.
    Wybroniłem od wojska chłopaka, który ma obywatelstwo polskie, ale na
    stałe mieszka w Bułgarii, a do polskie przyjechał na 5 lat na studia.
    Do wojska nie poszedł, mimo że WKU bardzo chciało.
    Przegrali na odwołaniu.

    > Wtedy już WKU nie będzie Cię wzywać do odbycia zsw.

    przneiesiony do rezerwy bez odbycia służby wojskowej, ponieważ nie będą
    gdzie mieli wysłać zawiadomienia, więc pewnie nigdy nie wyślą.
    Ale jakby się pofatygował z książeczką to by mu wbili.
    tylko po co drażnić wilka.