  • Data: 2007-12-31 12:05:59
    Temat: Re: Przeniesienie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 30 grudzień 2007 08:31
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fl7hfh$pvm$1@news.onet.pl>):

    > [..]
    > A kto w firmie rządzi - Ty czy on?
    > Jak Ci nie pasuje to zmień pracę i nie zawracaj nam tyłka.

    Kiedyś słuchałem wykładu na Edusat o prawach pracownika i tam było, że tak
    całkiem ło bez zgody to nie może.

    > Ludziom to już się całkiem w pacynkach poprzewracało :(

    A co, chciałbyś nagle dowiedzieć się, że pracujesz gdzie indziej? Może tu se
    mieszkanie wyremontował, dzieci mają dobrą szkołę, a żona koleżanki? I
    nagle przeprowadzaj się np. 500km wot tak.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl