  • Data: 2013-05-28 08:14:26
    Temat: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-05-27 23:17, Użytkownik xantiros napisał:

    > ty o PL piszesz ?

    Tak.
    Powiem więcej, ja pisze o tej biedniejszej części wschodniej.

    > Które to ci zafundowali rodzice i strugasz bohatera teraz.

    Mylisz się, zarobiłem na to przez prawie trzydzieści lat
    aktywności zawodowej. Oczywiście zarabiałem troszkę więcej
    niż tysiąc osiemset na miesiąc.

    > o, następny z szklaną kulą co wszystko wie o wszystkich

    Biorąc pod uwagę brednie i kłamstwa jakie wypisałeś na temat
    świadczeń z mopsu i podobnych to powinieneś przeprosić
    wszystkich za wprowadzanie w błąd i milczeć a nie udawać
    że masz szklana kulę i wiesz jak dorobiłem się mieszkania
    czy samochodu. Nie każdy w sieci jest takim biednym i
    zakompleksionym dzieciakiem jak ty.