    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia,pl.soc.prawo
    Date: Sat, 25 May 2013 20:22:11 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    From: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On May 21, 9:45 am, "LeoTar" <L...@w...pl> wrote:
    > Wszędzie gdzie chodzi o
    > kształtowanie wizerunku kobiety-matki krzywdzonej rzekomo przez mężczyznę i
    > powierzanie dziecka jej opiece
    > Same rozbijaja rodziny a później ich wspólniczki "spisku jajników"
    > przyklepują stan wymuszony przez mamuśki-modliszki. Kobiety sa źródłem
    > przemocy emocjonalnej

    Słusznie podnosisz problem przemocy emocjonalnej i PSYCHICZNEJ.
    To o wiele STRASZNIEJSZY rodzaj przemocy niż fizyczna!

    Tym gorzej, iż społeczeństwo nie dorobiło się żadnego oręża w obronie
    przed przemocą psychiczną, wredną MANIPULACJĄ emocjonalną i uczuciową,
    wobec której najczęściej MĘŻCZYŹNI nie mają właściwie ŻADNEJ obrony a
    do której SKUTECZNEGO stosowania kobiety mają wrodzony INSTYNKTOWNY
    "talent" i doprowadzają tym mężczyzn do TRAGICZNYCH i DESPERACKICH
    kroków.

    Powinno się spojrzeć na problem przemocy FIZYCZNEJ w rodzinie jako
    problem WTÓRNY - względem o wiele podstepniejszej i groźniejszej
    przemocy psychicznej!

    Jak ktoś ma wątpliwości to niech chociażby porozmawia z chorymi
    psychicznie. Oni często zadają sobie ból fizyczny aby odwrócić swą
    uwagę od cierpień PSYCHICZNYCH.
    Pewnie nie tylko psychiatrzy to potwierdzą, że przemoc fizyczna to NIE
    istota problemu i najczęściej to odpowiedź długotrwale PSYCHICZNIE
    dręczonego człowieka!