    From: "LeoTar" <L...@w...pl>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Date: Sat, 25 May 2013 10:29:24 +0200

    Użytkownik "xantiros" <x...@y...com> napisał w wiadomości
    news:knl2f6$gl5$1@node1.news.atman.pl...

    > W dobie XXI wieku, kamera i sprawny mikrofon musi być twoim stałym
    > elementem wyposażenia, aby móc się skutecznie bronić.
    >
    > Za nie długo wejdzie w PL nowe prawo w sprawie gwałtów, o ile ono
    > skutecznie uderzy w zwyrodnialców to też da skuteczną broń paniom do
    > skutecznego udupienia faceta w amoku zemsty.

    Nie o gwałty chodzi lecz o to, że w sprawach rodzinnych, w sprawach przemocy
    w rodzinie, w której nie chodzi o gwałt seksualny lecz o przemoc emocjonalną
    kobiety są swoimi własnymi sędziami. Same tę przemoc generują i rozstrzygają
    kto jest winien. Sprawca przemocy emocjonalnej (kobieta) sądzi samego siebie
    i swojego partnera. Wszystkie kobiety uprawiają prostytucję małżeńska, w
    tym sędziny, psycholożki, opiekunki więc nie mogą patrzeć obiektywnym okiem
    na kobiety zgłaszające sie do nich o pomoc w sprawach rodzinnej przemocy.
    Jak sędzia może być obiektywny w swojej własnej sprawie ?

    Każdy, kto podporządkowuje się niesprawiedliwemu prawu, ponosi
    odpowiedzialność za to wszystko, co jest tego konsekwencją. Toteż, jeżeli
    prawo i sprawiedliwość są w konflikcie, musimy wybrać sprawiedliwość i
    nieposłuszeństwo wobec prawa. (Mahatma Gandhi)
    źródło: http://wolnekonopie.org/index.php/about/

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar - Sunrise Services