    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Przemoc w matriarchalnym społeczeństwie.
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia,pl.soc.prawo
    Date: Fri, 24 May 2013 10:56:43 +0200

    Dnia Fri, 24 May 2013 09:22:59 +0200, Paweł napisał(a):

    > jakby to było takie proste. gwałciciela nie poznasz na oko, ani patrząc
    > mu w oczy przy uścisku ręki. to tylko w bajkach źli ludzie są brzydcy i
    > mają na nazwisko Łotrowski.

    Nie mówię o wyglądzie zewnętrznym jako kryterium, lecz o odrobinie
    wyobraźni (potencjalnej ofiary) li tylko. Przeanalizuj okoliczności
    _typowego_ gwałtu, bo nie mówię o skrajnościach np kiedy wujek gwalci
    siostrzenicę czy nauczyciel uczennicę. Typowy gwałt to przygodna znajomość
    plus skrajna nieostrożność ofiary.
    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,