  • 10. Data: 2003-10-28 18:55:18
    Temat: Re: Przeliczanie służby na lata pracy
    Od: h...@p...onet.pl

    Nikt ci nie bronił 15 lat służyc i miec 40% emerytury. Tak jest
    teraz też.
    Ale aby służyc trzeba sie było uczyc.

  • 12. Data: 2003-10-28 18:55:20
    Od: h...@p...onet.pl

  • 13. Data: 2003-10-28 18:55:21
    Od: h...@p...onet.pl

  • 15. Data: 2003-10-28 18:55:22
    Od: h...@p...onet.pl

  • 14. Data: 2003-10-28 18:55:22
    Od: h...@p...onet.pl

  • 16. Data: 2003-10-28 19:19:43
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nikt ci nie bronił 15 lat służyc i miec 40% emerytury.

    ROTFL , nie rozumiem Twego rozdrażnienia?.
    Ja "uciułałem" 25 lat pracy i jestem na 100%
    emeryturze. :) (zgadnij jak?)

    > Tak jest teraz też.

    To bardzo dobrze. Przecież nie miałem nic na
    przeciw.

    > Ale aby służyc trzeba sie było uczyc.

    Hmm, łżesz jak z nut!. No chyba, że nauką nazywasz
    skończenie podstawówki lub zawodówki przez większość
    szeregowych milicjantów z lat 60 i 70 tych?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Każdy kij ma dwa końce, ale proca ma trzy."

  • 17. Data: 2003-10-28 19:26:07
    Od: "Mecenas" <m...@n...pl>

    Jeżeli tak ma wyglądać grupa dyskusyjna, to ja chyba przestanę komukolwiek
    udzielać odpowiedzi.

    Bez pozdrowień

    Michał

  • 18. Data: 2003-11-05 09:52:26
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli tak ma wyglądać grupa dyskusyjna, to ja chyba przestanę komukolwiek
    > udzielać odpowiedzi.

    Nie przejmuj się popaprańcem.