  • Data: 2002-08-21 12:35:30
    Temat: Re: Przelew bankowy - pomyłka konta PILNE
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de> szukaj wiadomości tego autora

    Tommy wrote:

    > Witam
    >
    > Mam nieciekawa sytuacje okazalo sie ze na moje konto przelal ktos pomylkowo
    > pieniadze.

    on źle przelał, czy bank źle zaksięgował?

    > prosze o porade bo czasu mam nie duzo i jutro bedzie ta Pani dzwonic, a
    > chcialbym wiedziec jakie mam prawa.

    hmmm,

    ja bym się bronił:

    art 409 k.c.: (z przepisów o bezpodstawnym wzbogaceniu)

    "Obowiązek wydania korzyści lub zwrotu jej wartości wygasa, jeżeli ten,
    kto korzyść uzyskał, zużył ją lub utracił w taki sposób, że nie jest już
    wzbogacony, chyba że wyzbywając się korzyści lub zużywając ją powinien
    był liczyć się z obowiązkiem zwrotu."

    udowodnij tylko, że nie powinieneś był liczyć się z obowiązkiem zwrotu
    pieniędzy i masz problem z głowy - ale łatwe to nie będzie :(

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa