  • Data: 2002-08-21 13:50:51
    Temat: Re: Przelew bankowy - pomyłka konta PILNE
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de> szukaj wiadomości tego autora

    Tommy wrote:

    > tego wlasnie nie wiem, to chyba bedzie mialo decydujace znaczenie ?

    niekoniecznie
    pytanie jak wykazać, że nie musiałeś się liczyć z obowiązkiem zwrotu.
    Jeśli np. jesteś programistą, udostępniłeś program w sieci i napisałeś,
    że chętni mogą wpłacać dowolne kwoty na Twoje konto,
    to byłoby raczej łatwe,
    jeśli masz X przelewów miesięcznie, często od nieznanych Ci osób z
    jakiegoś innego tytułu to też,
    sam rozstrzygnij, czy gdybyś zauważył ten wpływ,
    to wiedziałbyś, że to nienależne świadczenie,
    czy też mógłbyś przypuszczać, że pieniądze ci się należą

    > jesli bank to oni powinni poniesc kare za bledne ksiegowanie tylko jak to
    > sprawdzic

    poprosić o pokazanie dyspozycję przelewu

    > dodam ze jest to mBank

    a mBank :), ja tam ich lubię,
    nie pomylili się ani razu

    > no wlasnie ja te pieniadze juz wydalem na dalsza inwestycje, a jesli
    > przegram sprawe
    > to oni powinni to jakos rozlozyc na raty ?

    teoretycznie nie, ale zawsze można się dogadać,
    im się bardziej opłaci jeśli spłacisz to w ratach,
    niż bawićsięw sprawę sądową komornika etc,
    tym bardziej jesli to banku pomyłka

    pozdrowienia

    --
    OE, IE RULEZ!!!