  • Data: 2002-08-21 23:42:51
    Temat: Re: Przelew bankowy - pomyłka konta PILNE
    Od: "Daniel/Dan/Sniegon" <[nospam]dan@pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Aby zwiekszyc pewnosc, ze przelew dotrze na wlasciwe konto, nalezy
    > wpisac jak najwiecej danych (imie i nazwisko, adres). Jesli ktos wykonal
    > przelew wpisujac jedynie nr konta, sam ryzykuje.
    > Nie sprawdzalem, czy mBank wykona przelew na konto bez podania
    > chocby imienia i nazwiska adresata. Jesli tak, winnym moze byc sam
    > nadawca, a nie bank.
    >
    > Z drugiej strony nie moge uwierzyc, ze ktos sie pomylil wykonujac przelew.
    > Nie jest latwe trafic w istniejacy nr konta, ktory nalezy do przypadkowej
    osoby.

    Delikatnie mowiac mnie zawsze kobiety upominaly, jezeli na przelewie
    brakowalo
    dokladnego adresu odbiorcy. Co ciekawsze, nawet jezeli taki przelew wyszedl
    i brakowalo adresu odbiorcy, przelew po kilkiu dniach po prostu wracal!!

    No chyba, ze przez ostatnie pol roku zmienily sie przepisy i adres odbiorcy
    juz nie jest wymagany na przelewie.

    Pozdrawiam
    Dan