    From: "mer" <b...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przelew a termin płatnosci.
    Date: Tue, 29 Apr 2003 20:48:10 +0200
    Sender: v...@k...onet.pl@pj165.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    I ja wpłacam te pieniadze na poczcie 15 maja poznym wieczorem.
    > Pieniadze te na koncie wierzyciela fizycznie znajda sie 16 albo 17 maja.

    Jeżeli się nic nie zmieniło to przy płaceniu na poczcie pieniadze są na koncie za 2
    tygodnie.
    Wysyłaj lepiej z jakiegokolwiek banku.

    > Na wszystkich rachunkach jest data, do której nalezy wpłacic, tak tez było w
    > przypadku przeze mnei wymienionym. Czy nie oznacza to, ze ja dopełniłam
    > warunków umowy, i nie powinnam ponosic konsekwencji za to, ze pieniadze z
    > banku do banku ida kilka dni.

    Kombinujesz jak koń pod góre. Termin płatności ZAWSZE oznacza, że najpóźniej w tym
    dniu pieniadze
    mają być na koncie wierzyciela. Twoje zmartwienie jest, aby przesłać je tak, aby
    dotarły.
    Jeżeli uważasz, że to "niesprawiedliwe" to pożycz mi 100 zł na dwa dni. Ja ci to
    wyśle zaraz na
    drugi dzień przez pieszego posłańca. Bedziesz zadowolony, gdy przez miesiąc będę ci
    pokazywał
    pokwitowanie nadania?

    mer