eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzekroczenie jezdni na czerwonym świetle - kiedy umorzenie? › Re: Przekroczenie jezdni na czerwonym świetle - kiedy umorzenie?
    From: "pietia" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przekroczenie jezdni na czerwonym świetle - kiedy umorzenie?
    Date: Mon, 6 Oct 2003 00:52:41 +0200

    > Idź się odmelduj, zapłać ten mandat, i nie rób chłopakom bezsensownej
    > roboty. Bo trafiłeś na jednego idiotę, a mścisz się na masie ludzi.

    Ja się mszczę? Chyba masz jakiś problem człowieku...

    > Pomijając fakt, że za ukrywanie się za mandat za czerwone światło
    > należy ci się odpowiednik nagrody darwina.

    Kto mówi o ukrywaniu? Mieszkam kilkaset km od domu, nie było mnie w nim od
    roku a tu gdzie mieszkam nie mogę się zameldować z powodów nie mających nic
    wspólnego z jakimś cwelem w mundurze. A że w niedługiej przyszłości nadarzy
    się sposobność do zmiany meldunku, więc pytam grzecznie o przedawnienie -
    ale widzę że nie wszyscy, którzy goszczą tu by pomagać swą wiedzą
    przeczytali ze zrozumieniem faq tej grupy... JAKBYŚ NIE WIEDZIAŁ to wkur...
    mnie perspektywa płacenia za to że cieć co parkingu powinien pilnować wybrał
    akurta mnie spośród kilku innych osób przechodzących - jedni szli tuż przede
    mną, inni za moimi plecami. Więc czemu mam płacić??? Żeby komuś roboty nie
    robić? Masz jakieś spaczone widzenie rzeczywistości.