eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzekroczenie jezdni na czerwonym świetle - kiedy umorzenie? › Re: Przekroczenie jezdni na czerwonym świetle - kiedy umorzenie?
    From: "Coach" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przekroczenie jezdni na czerwonym świetle - kiedy umorzenie?
    Date: Sun, 5 Oct 2003 12:26:25 +0200
    Sender: n...@o...pl@62.148.85.164

    Użytkownik "pietia" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bln664$4fj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dziwi mnie to zaangażownanie organów ścigania w moją sprawę - kiedy
    mojej
    > siostrze skradziono rower o wartości 2tys sprawę umorzono po kilku
    dniach.
    > Kiedy moją wówczas 75-letnią babcię (licho ubraną) pobito na dworcu by
    > ukraść jej nędzny pakunek i złamano jej bark i udo (w tym wieku!), to
    > policja sprawę umorzyła po ok. miesiącu nie wszczynając żadnych
    czynności
    > śledczych (chociaż nastoletni bandyci którzy napadli stale grasowali
    na tym
> [...]

    Taka biurokracja. Jak mi zwinęli parę drutów aluminiowych z piwnicy to
    była z tego teczka dokumentów i kilkanaście roboczogodzin pracy ludzi,
    którzy powinni być na ulicach. Jak mają sprawę, to muszą ją dokończyć,
    zwłaszcza jak znają sprawcę (tego od drutów ujęto na gorącym).
    Pozatym muszą zajmować się masą bezsensownych a czasochłonnych spraw,
    np. jakiś gostek ukrywa się z powodu mandatu za czerwone światło. Jego
    personalia sa znane, więc sprawy umożyć nie można, a złodziei rowerów
    czy babciobijców nie ma już kto szukać. Proste?

    Idź się odmelduj, zapłać ten mandat, i nie rób chłopakom bezsensownej
    roboty. Bo trafiłeś na jednego idiotę, a mścisz się na masie ludzi.
    Pomijając fakt, że za ukrywanie się za mandat za czerwone światło należy
    ci się odpowiednik nagrody darwina.

    c.
    c.