eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzekroczenie jezdni na czerwonym świetle - kiedy umorzenie? › Re: Przekroczenie jezdni na czerwonym świetle - kiedy umorzenie?
  • Data: 2003-10-04 21:11:31
    Temat: Re: Przekroczenie jezdni na czerwonym świetle - kiedy umorzenie?
    Od: "M" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale ja nie mam naożonej kary. Nie przyjąłem mandatu. O mojej winie lub
    > niewinności miał orzec sąd grodzki. AFIAK to każda sprawa ulega
    > przedawnieniu.

    Nie stawiałeś się, wieć prawdopodobnie orzekł

    > Podkreślam: nie było decyzji o wysokości kary. Wogóle nie bylo decyzji o
    > winie.

    "Wszelkie wezwania dochodziły na
    adres stałego zameldowania (kilkaset km dalej)"
    - Ci, ktorzy je odbierali nie powinni tego robic, skoro wiedzieli, ze tam
    nie przebywasz, Twoim obowiazkiem jest powiadomic Sad o miescu pobytu, no i
    sprawdz dokladnie czy wyrok tam doszedl

    pzdr,-
    mar.