  • Data: 2002-06-04 22:45:59
    Temat: Re: Przeklinanie
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Jun 2002, HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    >+ Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    >+
    >+ > Linki to mogą być od tramwaju którym udasz się do biblioteki
    [...]
    >+ Gdzie jak gdzie ale na grupie prawniczej powinna obowiazywac zasada ze
    >+ podaje sie tylko fakty udokumentowane a nie "pogloski". Stwierdzenie "jedz i
    >+ sobie sprawdz" jest smieszne. Ja jestem przekonana ze mam racje i
    >+ przedstawilam na to dowody w postaci odsylaczy na strone slownika pwn.

    Ja w kwestii formalnej: stwierdzenie że zasada, iż uznaje się
    udokumentowanie w postaci ksiązki jest śmieszna jest smieszne.
    Żeby zostać całkiem NTG i offtopics - to z przykładów pod ręką
    np. specyfikacja ANSI-C nie może zostać legalnie zaprezentowana
    w postaci elektronicznej (zastrzeżenie).
    Wniosek: wymaganie postaci elektronicznej czasami może być
    błedem metody.
    [...]
    >+ HaNkA PeWnA SwEgO :P

    Erm... ten słownik byłaś obejrzeć ?? ;) (bo ja nie !)

    Pozdrowienia, Gotfryd