eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejście przez tory kolejowe › Re: Przejście przez tory kolejowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.63
    .MISMATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
    news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
    or-mail
    Subject: Re: Przejście przez tory kolejowe
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <nqmaea$395$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <2rmqtt1m0zyv.2gtb0coiq1ni$.dlg@40tude.net>
    <nqmdn8$5pf$4@node2.news.atman.pl>
    <57d04af0$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqpiro$amu$2@node1.news.atman.pl>
    <57d0568e$0$12562$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqpv5c$amu$3@node1.news.atman.pl>
    <57d08551$0$12549$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqqqmq$ema$1@node2.news.atman.pl>
    <57d0f167$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqsksj$782$2@node2.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 9 Sep 2016 20:03:09 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.2.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nqsksj$782$2@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <57d2f969$0$12547$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.104.165
    X-Trace: 1473444201 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12547 83.22.104.165:50351
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2472
    X-Received-Body-CRC: 3743992187
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:757855
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 08-09-16 o 23:23, Shrek pisze:
    > W dniu 08.09.2016 o 07:04, Robert Tomasik pisze:
    >> W dniu 08-09-16 o 06:50, Shrek pisze:
    >
    >>>> Sygnalizacja jest urządzeniem i jako takie zawsze może doznać awarii.
    >>>
    >>> A jednak normalnie nikt nie wymaga "ręcznego" upwenienia się czy jak
    >>> masz zielone, to nic nie jedzie, czy jak masz znak pierwszeństwa to ten
    >>> z boku ma ustąp itp. Oczywiście zachować szczególną ostrożność trzeba,
    >>> żeby zostać w ten sposób sprawcą kolizji to już trzeba by się chyba
    >>> bardzo postarać - IMHO tylko wtedy jak zrobisz to umyślnie i np zeznasz
    >>> "widziałem, że nie wyhamuje, ale w prawie byłem";)
    >>
    >> Uważam, że generalnie masz rację.
    >>
    > Ogólnie pomysł, żeby urządzenie automatyki bezpieczeństwa pokazywało w
    > razie awarii sygnał mniej bezpieczny (a mówiąc wprost niebezpieczny)
    > jest delikatnie mówiąc... ekstrawaganckie. To że tak jest od lat zakrawa
    > na sabotaż.

    Również i w tym wypadku trudno się z Tobą nie zgodzić. Toteż na Słowacji
    białe światło pulsując pokazuje, ze działa. Jak przestaje pulsować, to
    stanowi to oznakę dla kierującego, że nie działa normalnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1