eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejście przez tory kolejowe › Re: Przejście przez tory kolejowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 09 Sep 2016 09:52:00 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.24) Gecko/20100228
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przejście przez tory kolejowe
    References: <nqmaea$395$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <2rmqtt1m0zyv.2gtb0coiq1ni$.dlg@40tude.net>
    <nqmdn8$5pf$4@node2.news.atman.pl>
    <57d04af0$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqpiro$amu$2@node1.news.atman.pl>
    <57d0568e$0$12562$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqpv5c$amu$3@node1.news.atman.pl>
    <57d08551$0$12549$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqqqmq$ema$1@node2.news.atman.pl>
    <57d0f167$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqsksj$782$2@node2.news.atman.pl> <nqti87$ctg$1@node1.news.atman.pl>
    <nqtogo$iej$2@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <nqtogo$iej$2@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <57d26a1f$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 188.246.149.25.rev.vline.pl
    X-Trace: 1473407519 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15189 188.246.149.25:44329
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:757840
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-09-09 09:31, Shrek pisze:
    > Z drugiej strony to ma taką tradycję, że nie chce mi się wierzyć, żeby
    > chodziło o przerzucenie odpowiedzialności z firmy na pracowników. Za
    > komuny, kiedy te instrukcje i przepisy od nowa pisano raczej się takimi
    > niuansami nie przejmowano. Po prostu ktoś tak wymyślił jak to było
    > jeszcze mechanicznie linkami sterowane i zostało jako kompatybilność
    > wsteczna. A że idiotyzm do kwadratu i zaprzeczenie wszelkich zasad przy
    > konstruowaniu automatyki bezpieczeństwa... Jak to jest, że przez 50 lat
    > nikt nie wpadł na pomysł, żeby ten błąd naprawić?

    Jak pojedziesz sobie na nastawnie, to do tej pory wiele rzeczy steruje
    się linkami, tylko na tych zmodernizowanych bardziej juz nie musisz mieć
    dużej siły do przestawiania drążków w odpowiednie pozycje, teraz
    wciskasz przyciski, albo czasami wydajesz komendę z klawiatury, a pracę
    tą wykonują silniki :)



    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1