  • Data: 2016-09-07 22:26:55
    Temat: Re: Przejście przez tory kolejowe
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-09-16 o 21:45, Jacek pisze:

    > Ale dlaczego stosować tu PoRD, skoro z torami krzyżuje się ścieżka
    > biegnąca po wale przeciwpowodziowym, a w promieniu kilometra nie ma
    > żadnego przejazdu kolejowego, ani z zaporami, ani bez nich?
    > Jacek

    Albowiem owa ścieżka jest drogą dla pieszych, a te normuje Prawo o Ruchu
    Drogowym. Oczywiście jestem otwarty na argumenty przemawiające za
    zastosowaniem innej ustawy, tym nie mniej rad byłbym, gdybyś je
    konkretyzował. Nie słyszałem o ustawie "o ścieżkach na wale". Wał jest
    miejscem publicznym, więc skłonny jestem twierdzić, że zastosowanie będą
    miały przepisy ogólne.

    Gdyby pytający nie twierdził, że ta ścieżka jest odcinkami utwardzona,
    to jeszcze miałbym wątpliwość, czy jest drogą - może wydeptana trawa
    nielegalnie.