  • Data: 2016-09-08 06:50:36
    Temat: Re: Przejście przez tory kolejowe
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sygnalizacja jest urządzeniem i jako takie zawsze może doznać awarii.

    A jednak normalnie nikt nie wymaga "ręcznego" upwenienia się czy jak
    masz zielone, to nic nie jedzie, czy jak masz znak pierwszeństwa to ten
    z boku ma ustąp itp. Oczywiście zachować szczególną ostrożność trzeba,
    żeby zostać w ten sposób sprawcą kolizji to już trzeba by się chyba
    bardzo postarać - IMHO tylko wtedy jak zrobisz to umyślnie i np zeznasz
    "widziałem, że nie wyhamuje, ale w prawie byłem";)

    > Nie jest to problem, dokąd wiadomo, kiedy działa, a kiedy nie działa.
    > Problem właśnie wynika z braku możliwości rozróżnienia przez kierowcę
    > kiedy ona działa, a kiedy nie.

    To jest pochodna tego, że zarządca przejazdu za sygnalizację nie
    odpowiada w zasadzie nie odpowiada. W razie W jest "i tak trzeba było
    się upewnić"

    Shrek