eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejście przez tory kolejowe › Re: Przejście przez tory kolejowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    Subject: Re: Przejście przez tory kolejowe
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <nqmaea$395$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <2rmqtt1m0zyv.2gtb0coiq1ni$.dlg@40tude.net>
    <nqmdn8$5pf$4@node2.news.atman.pl>
    <57d04af0$0$659$65785112@news.neostrada.pl>
    <nqpiro$amu$2@node1.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 7 Sep 2016 20:03:58 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:45.0) Gecko/20100101 Thunderbird/45.2.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nqpiro$amu$2@node1.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <57d0568e$0$12562$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.160.41
    X-Trace: 1473271439 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12562 83.22.160.41:59322
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:757768
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 07-09-16 o 19:30, Shrek pisze:
    > W dniu 07.09.2016 o 19:13, Robert Tomasik pisze:
    >
    >> Na Słowacji działająca sygnalizacja wyświetla białe światło :-) Wiadomo,
    >> że działa i kiedy nie działa :-)
    >
    > W Niemczech chyba też. W każdym razie przed strzeżonymi nawet nie
    > zwalniają - w szoku byłem. A u nas jak na przejeździe z sygnalizacją
    > "nic nie jedzie" się wpierdolisz pod pociąg, to jeśli przeżyjesz
    > wytłumaczą ci, że "sygnaliacja nie sygnalizuje że można jechać i i tak
    > musisz się upewnić". To się może nieco wulgarnie zapytam - na chuj komu
    > ona w takim razie?

    Na Słowacji to tak działa, że jeśli sygnalizacja z jakiegoś powodu nie
    działa, to pociąg ma obowiązek zwolnić do 20 km/h - nadal ma
    pierwszeństwo, ale daje to szansę na ogarnięcie tematu przez kierowcę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1