    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przejecie domeny EU
    Date: Tue, 11 Apr 2006 15:24:20 +0200

    Dnia Tue, 11 Apr 2006 15:03:26 +0200, YaNkEs_69 napisał(a):

    > Może i prosta nie jest, ale trudna też zbytnio nie jest.

    Interesujące. Firmy mające zarejestrowane znaki towarowe miały swój czas na
    rejestracje domen. Jak widzisz rozwiązanie tej sprawy teraz? Jeśli
    zarejestruje sobie przypadkowo coca-cola.com to nikt mi za to nic nie
    zrobi, bo żadnego przestępstwa póki co nie popełniam w ten sposób. I tu
    jest to samo.

    > Podałby przynajmniej nazwę tej domeny to by łatwiej było.

    A w czym by Ci to pomogło?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl