  • Data: 2006-04-12 09:55:04
    Temat: Re: Przejecie domeny EU
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomas <x...@w...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    czy mamy prawo zarzadac do zaprzestania
    > uzywania danej nazwy
    > przez firme posiadajaca ja bez zastrzezenia?

    Jeżeli wasz wniosek do UP był wcześniej niż oni zaczęli używac tej nazwy to
    macie prawo. Jeżeli oni używali wcześniej, to maja prawo uzywacza
    uprzedniego

    > dalej znam przypadki w ktorcyh nawet serwisy www co mialy w nazwie
    > nokia musialy sie jej pozbyc wlasnie ze wzgledu na znak towarowy i
    > marke identycznie przeciez jest z innymi produktami wiec jak to jest
    > faktycznie?

    Domena EU miała swoją specjalną procedurę, podzieloną na trzy fazy, właśnie
    po to, żeby w miarę możliwości uniknąć sporów o cybersquatting. Teraz jest
    już po ptokach, przespaliście sprawę.

    Można by chyba spróbowac w polskim sądzie zakazać im używania, powołując się
    na własny znak towarowy, ale cienko to widzę, właśnie dlatego, że druga
    strona na pewno powoła się na to, że taka właśnie była organizacja
    przydzielania tej domeny.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide