  • Data: 2008-04-10 20:01:46
    Temat: Re: Przeglądanie piwnicy przez spółdzielnię...
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:ftl0kb$bmt$1@inews.gazeta.pl Player

    > Czy społdzielnia ma prawo żadać ode mnie umożliwienia przeglądnięcia mojej
    > piwnicy bez uzasadnienia? (podobno względy sanitarno p.pożarowe) ?
    > mieszkanie jest własnościowe
    Najprostszym sposobem dowiedzenia się jest wystosowanie w odpowiedzi pisma z
    żądaniem podania podstawy prawnej.
    Pewnie powołają się na jakąś uchwałę rady nadzorczej i dalej na jakiśtam
    regulamin.
    Zobacz też sobie ustawę o spółdzielniach mieszkaniowych:
    http://www.prawo.lex.pl/bap/student/Dz.U.2003.119.11
    16.html
    oraz rozporządzenie w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków
    mieszkalnych
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1999/0836.htm

    --
    Jotte