  • 1. Data: 2008-01-25 18:55:05
    Temat: Przedawnienie zadłużenia w Plusie
    Od: "Dysiu" <o...@g...pl>

    Witam Wszystkich miło, jestem nowy na tej grupie więc najpierw chciałem
    się przywitać no i odrazu z prośbą :-) :
    Byłem kiedyś abonentem Plusa, umowa została wypowiedziana po niezapłaceniu
    kilku faktur (było to w 2000r). Dzisiaj dostałem wezwanie z PRESCO. Okazuje
    się, że odkupili moje zadłużenie. Teraz pytanko do ludków bardziej
    obeznanych. Czy ta sprawa ulega przedawnieniu a jeśli tak to po jakim
    okresie?

    --
    Pozdrawiam Dysiu
    GG#2497591

  • 2. Data: 2008-01-25 19:09:44
    Temat: Re: Przedawnienie zadłużenia w Plusie
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Dysiu napisał(a):
> [...]
    > z PRESCO. Okazuje się, że odkupili moje zadłużenie. Teraz pytanko do
    > ludków bardziej obeznanych. Czy ta sprawa ulega przedawnieniu a jeśli

    Zwykle roszczenia takie przedawniają się po 2 lub 3 latach, więc w
    Twoim przypadku są już przedawnione. Musisz tylko pilnować poczty, aby
    nie minęła Ci koło nosa sprawa sądowa i żebyś nie zapomniał podnieść
    zarzutu przedawnienia, jeśli by Cię pozwali, choć w to wątpie. Wszelkie
    inne pisma można ignorować.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-01-25 19:13:39
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

> [...]
    > się, że odkupili moje zadłużenie. Teraz pytanko do ludków bardziej
    > obeznanych. Czy ta sprawa ulega przedawnieniu a je?li tak to po jakim

    Generalnie po 3 latach ...

    Tym niemniej jednak fakt, że sciagniecie długu jest nieskuteczne nie
    uchroni cię przed tym, że Plus nigdy ci juz nic nie sprzeda.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 4. Data: 2008-01-25 23:27:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 25 styczeń 2008 20:13
    (autor KsZZysiek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <M...@n...task.gda.pl>):

    > Tym niemniej jednak fakt, że sciagniecie długu jest nieskuteczne nie
    > uchroni cię przed tym, że Plus nigdy ci juz nic nie sprzeda.

    A tak se może nie sprzedać?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 5. Data: 2008-01-26 07:26:49
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > A tak se może nie sprzedać?

    No tak ... przeciez dług nadal istnieje. Tylko nie mozna go wyegzekwowac
    :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 6. Data: 2008-01-26 08:16:32
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sat, 26 Jan 2008 00:27:33 +0100, Tristan napisał(a):

    > A tak se może nie sprzedać?

    Sprzeda, ale pod warunkiem uregulowania zadłużenia.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 7. Data: 2008-01-26 11:36:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 26 styczeń 2008 09:16
    (autor Olgierd
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fneq8v$38s$1@inews.gazeta.pl>):

    > Sprzeda, ale pod warunkiem uregulowania zadłużenia.

    No jak się przedawni, to nie będzie zadłużenia, prawda?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 8. Data: 2008-01-26 11:39:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik KsZZysiek napisał:
    > No tak ... przeciez dług nadal istnieje. Tylko nie mozna go wyegzekwowac

    Bzdura.
    Dług został spłacony, nie ma obowiązku przechowywania dokumentacji przez
    tyle lat.
    Idzie do plusa i jeżeli nie chcą mu sprzedać to pismo o wykreślenie jego
    danych z bazy i zaprzestanie bezprawnego przetwarzania danych osobowych.
    Jeżeli nie usuną - do sądu i 25 tys. jest w kieszeni.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 9. Data: 2008-01-26 11:43:13
    Od: "Lookaszek" <l...@p...cutit.fm>

> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <fneq8v$38s$1@inews.gazeta.pl>):

    > No jak się przedawni, to nie będzie zadłużenia, prawda?

    nie

  • 10. Data: 2008-01-26 12:09:12
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    > Bzdura.
    > Dług został spłacony, nie ma obowiązku przechowywania dokumentacji przez
    > tyle lat.

    No ale co ty chłopie piszesz ? Przeciez on tylko "wyexpirował" ... Nie
    został spłacony i nie można go juz wyegzekwować z powodu przedawnienia.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/