    From: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przedawnienie odsiadki
    Date: Wed, 22 Jan 2003 16:27:28 +0100

    > Był wyrok w zawieszeniu 10mies. na 2 lata (zawieszenie uzależnione od
    > zadośćuczynienia). Zadośćuczynienie nie zostało dokonane wyrok został
    > odwieszony 30.12.2002 r.
    >
    > Skazany jest nieuchwytny. Kiedy nastąpi przedawnienie wykonania wyroku
    > (czy w ogóle nastąpi)
    >
    > Pozdrawiam
    > Qwax

    Hej!

    Przedawnienie wykonania tej kary wystapi po uplywie
    15 lat od wydania wyroku skazujacego (art.103 KK)
    Wydaje mi sie, ze chodzi o ten wyrok, ktorym orzeczono
    kare z zawieszeniem. Jezeli skazany bedzie sie uchylal
    od wykonania kary to okres ten mozebyc zawieszony.
    Nie wiecej jednak niz na 10 lat.

    Konrad