  • 1. Data: 2004-03-22 09:18:52
    Temat: Przedawnienie
    Od: Misiek <T...@o...pl>

    Witam !

    Dostałem wyrok 6 miesięcy w zawieszeniu na 3 lata. Moje pytanie, po
    jakim czasie następuje przedawnienie i zatarcie w rejestrze skazanych.

    Pozdrawiam
    Misiek

  • 2. Data: 2004-03-22 16:08:23
    Temat: Re: Przedawnienie
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Misiek wrote:
    > Dostałem wyrok 6 miesięcy w zawieszeniu na 3 lata. Moje pytanie, po
    > jakim czasie następuje przedawnienie

    przedawnienie czego?

    > i zatarcie w rejestrze skazanych.

    6 miesięcy po upływie okresu próby

    KG

  • 3. Data: 2004-03-22 16:26:55
    Od: "Psychik" <z...@i...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał:

    > 6 miesięcy po upływie okresu próby

    a w przypadku "warunkowego umorzenia" ile czasu trwa okres po jakim
    znika z rejestru?

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 4. Data: 2004-03-22 19:26:37
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Psychik wrote:
    > a w przypadku "warunkowego umorzenia" ile czasu trwa okres po jakim
    > znika z rejestru?

    zapewne po upływie okresu próby, ale głowy nie dam

    KG

  • 5. Data: 2004-03-22 19:42:49
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości
> [...]
    po 6 miesiącach od zakończenia okresu próby. Tylko w tym terminie można
    podjąć umorzone postępowanie.

    wowka

  • 6. Data: 2004-03-22 19:59:09
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    wowka wrote:
    > po 6 miesiącach od zakończenia okresu próby.

    a jakaś podstawa?

    KG

  • 7. Data: 2004-03-23 14:55:20
    Od: Misiek <T...@o...pl>