  • Data: 2007-11-22 08:27:10
    Temat: Re: Przechowalnia, a utrata przechowywanej rzeczy.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Photo M pisze:

    > To wiem, ale chodzi mi o to co w przypadku gdy już tam co? zostawię, a oni
    > oddadz? moj? rzecz komu? innemu.

    Nie wolno im. Zresztą podejrzewam, że tym napisem tylko straszą, bo nie
    posądzałbym ich aż o taką głupotę.

    Napisać to sobie równie dobrze mogą przy wejściu (albo i w regulaminie
    dostępnym w dyrekcji czy gdziekolwiek), że losowi klienci będą
    rewidowani, a znaleziona przy nich gotówka zostanie przeznaczona na
    fundusz piwny dla personelu i również nijak nie zmieni to faktu, że nie
    będą mieli do tego prawa.

    --
    PMS++ PJ S+ p+ M(+) W+>+++ P++:++ X(+) L++ B+ M+ Z++(+++) T- w- CB++
    http://free.of.pl/h/hellfire/pmscode.html