  • Data: 2006-08-02 15:34:08
    Temat: Re: Prywatne prawo...
    Od: Jurko <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam na myśli uczelnie typu Lazarski czy Koźmiński.
    >
    > Przepraszam że może zadaje pytanie kompletnie "ode sensu" na forum
    > prawniczym
    > ale ja jestem z zupełnie innej bajki. Nie wiem jak jest z aplikacjami czy
    > pracą dla prawnika po uczelni prywatnej typu Lazarski...

    PO Lazarskim nie mam pojecia. Po Koźmińskim zawsze. Topowa uczelnia w
    rankingach i w biurach pośrednictwa pracy. Dziś, nie wiem jak jutro . Może
    ktoś dojdzie do władzy i inne uczelnie za 5 lat będą miały preferencje.
    Np. moj tatuś jest po uniwersytecie. Marksizmu i Leninizmu :) skierowany
    przez partie ( przymus). Myslisz, ze jego dyplom cos znaczy ?? :)nawet z
    szafy nie wyciuąga aczkolwiek jeśli chodzi o Koźmińskiego to zaprzedałbym
    dusze,że będzie wart swojej ceny i za 20 lat.

    pozdrawiam