  • Data: 2015-11-22 17:48:40
    Temat: Re: Protokół z rozprawy - brak pytań
    Od: " ąćęłńóśźż" <n...@d...spamerow> szukaj wiadomości tego autora

    TO NIE MA ZNACZENIA, PONIEWAŻ SĄD NIE ZAPISUJE DO PROTOKOŁU "świadkowi pocą
    się ręce", świadek prawdopodobnie oszukuje" czy podobnych rzeczy, a sędzia
    się może zmienić z rozprawy na rozprawę (w cywilnym).
    Nie pisze, że tak chcę, tylko że tak jest niestety.
    A jeżeli pierwszy sędzia powiedziałby drugiemu sedziemu )w jakim trybie???)
    "tamten świadek to chyba kłamał" to byłby "zamach na niezawisłość".
    Ogladałes kiedykolwiek taki zapis wideo???
    Od razu widać, że nie.

    -----