  • Data: 2015-11-22 17:11:56
    Temat: Re: Protokół z rozprawy - brak pytań
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.11.2015 12:44, m wrote:

    > Taki zapis mógłby być użyteczny w przypadku kiedy chcemy zakwestionować
    > protokół, trudno mi sobie wyobrazić inne zastosowanie.

    Nie - choćby sędzia drugiej instancji jeszcze raz rozpatruje sprawę, a
    strona upiera się, że zeznała coś innego, niż sędzia pierwszej instancji
    zrozumiał.

    > I wg mnie zwykły dyktafon nie wystarczy - miałem nieprzyjemność spisywać
    > wywiad z kimś tam, gdzie dyktafon stał na stoliku przed rozmówcą,
    > skierowany mikrofonem w jego stronę. W wielu momentach słychać było że
    > mówi, nie wiadomo dokładnie jednak co.
    >
    > Także mikrofon na każdego mówiącego + jakiś prosty mikser + rejestrator
    > to minimum żeby to do czegokolwiek się nadawało. Na oko -
    > kilka/kilkanaście razy drożej niż dyktafon.

    Niech bedzie kilka razy drożej. Jeśli to problem, to jest to kpina z
    wymiaru sprawiedliwości. Na papierze toaletowym też w kiblu oszczędzają?

    Shrek.