  • Data: 2006-04-21 14:13:08
    Temat: Re: Protest do wyroku TK w sparwie ustawy adwokackiej
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bati79" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:44486aca$0$8044$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Nad ostateczną treścia listu pracuję, fakt zdecydowanie za długi i mam
    > świadomośc niedociągnięć, ale coś musi być. Obecnie mam koło 5 propozycji
    > z poprawkami i bądź tu mądry. Postaram się coś razem sklecić, może się
    > uda, no ale i tak prosze o wyrozumiałość

    :)

    mysle , ze na razie warto wyslac nawet z niedociagnieciami
    wazne ,zeby pamietali o nas a jak wyjdzie uzasadnienie pisemne TK to trzeba
    sie do nich bardziej merytorycznie odniesc

    warto rozeslac tez do poslow

    na razie trwa rozsylanie wiadomosci pomiedzy aplikantami z Katowic...
    zainteresowanie spore