  • 1. Data: 2003-11-03 18:33:50
    Temat: Proszę o pomoc: Gwarancja i po gw
    Od: {ernest} <e...@w...pl>

    Dzień dobry.
    Zwracam się do Was o pomoc w dosyć pilnej sprawie.
    22.09.2003 skończyła mi się gwarancja na lodówkę Samsung (ok 3500 zł)
    Dziś coś padło w lodówce i nie wyłącza trybu super (chłodzi na maksa
    całą dobę czyli kompresor wyłącza sie 4 razy na dobę na pół godz.!)
    Już raz serwisant był (w sierpniu) i nic nie stwierdził. Obejrzał, coś
    postukał i poszedł.

    Czy teraz mogę w ramach gwarancji/rejkomii coś działać czy tylko modlić
    się, aby naprawa była tania?

    Pomocy!

    Z góry dziękuję.

    Marek

  • 2. Data: 2003-11-03 20:19:37
    Temat: Re: Proszę o pomoc: Gwarancja i po gw
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    --
    NoMAD
    Użytkownik "{ernest}" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > postukał i poszedł.
    >
    > Czy teraz mogę w ramach gwarancji/rejkomii coś działać czy tylko modlić

    Kiedy lodowka byla kupiona?

  • 3. Data: 2003-11-03 20:30:47
    Temat: Re: Proszę o pomoc: Gwarancja i po
    Od: {ernest} <e...@w...pl>

    NoMAD Użytkownik "{ernest}" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

    Kiedy lodowka byla kupiona?

    22.09.2002 roku w Conforamie w Warszawie.
    Gwarancja 12 miesięcy:(

  • 4. Data: 2003-11-03 20:36:50
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    --
    > NoMAD Użytkownik "{ernest}" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Kiedy lodowka byla kupiona?
    >
    > 22.09.2002 roku w Conforamie w Warszawie.
    > Gwarancja 12 miesięcy:(

    Pozostaje ci wspomniana modlitwa... Chyba ze zawiadomiles sprzedawce o
    wadzie przed 22.09 br wlacznie lub jesli sprzedawca podstepnie zatail przed
    toba wade. Wtedy moznaby rozwazyc przepisy o rekojmii.

  • 5. Data: 2003-11-03 20:45:50
    Od: {ernest} <e...@w...pl>

    NoMAD wrote:
    Pozostaje ci wspomniana modlitwa... Chyba ze zawiadomiles sprzedawce o
    wadzie przed 22.09 br wlacznie lub jesli sprzedawca podstepnie zatail przed
    toba wade. Wtedy moznaby rozwazyc przepisy o rekojmii.

    -----------
    Kurczę, ale był serwisant w sierpniu, bo lodówka głośno chodziła...
    Stierdził, że ten typ tak ma...

    Potem praca, praca, a teraz ten cholerny tryb super...

    Dzięki za pomoc...

  • 6. Data: 2003-11-03 21:15:23
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    --

> [...]
    > Stierdził, że ten typ tak ma...
    >
    > Potem praca, praca, a teraz ten cholerny tryb super...

    Wiesz zawsze moge sie mylic... :-)