  • 1. Data: 2003-09-12 17:59:12
    Temat: Prosze o pomoc
    Od: "Pawel" <d...@p...fm>

    Witam

    Zostalem zwolniony z pracy i na moim swiadectwie pracy pisze:
    "rozwiazanie umowy o prace za wypowiedzeniem przez zaklad pracy
    Art.30&1pkt.2".
    Nie moge znalezc w necie kodeksu pracy wiec moze ktos ma kodeks w domu i
    moze mi sprawdzic co oznacza Art.30&1pkt.2.

    serdeczne dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2003-09-12 18:29:25
    Temat: Re: Prosze o pomoc
    Od: "" <s...@t...pl>

> [...]
    > Nie moge znalezc w necie kodeksu pracy wiec moze ktos ma kodeks w domu i
    > moze mi sprawdzic co oznacza Art.30&1pkt.2.

    Przepisy ogólne o rozwiązaniu umowy o pracę

    Art. 30. § 1. Umowa o pracę rozwiązuje się:
    1) na mocy porozumienia stron,
    2) przez oświadczenie jednej ze stron z zachowaniem okresu
    wypowiedzenia (rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem),
    3) przez oświadczenie jednej ze stron bez zachowania okresu
    wypowiedzenia (rozwiązanie umowy o pracę bez wypowiedzenia),
    4) z upływem czasu, na który była zawarta,
    5) z dniem ukończenia pracy, dla której wykonania była zawarta.
    § 2. Umowa o pracę na okres próbny rozwiązuje się z upływem tego okresu, a
    przed jego upływem może być rozwiązana za wypowiedzeniem.
    § 21. Okres wypowiedzenia umowy o pracę obejmujący tydzień lub miesiąc albo ich
    wielokrotność kończy się odpowiednio w sobotę lub w ostatnim dniu miesiąca.
    § 3. Oświadczenie każdej ze stron o wypowiedzeniu lub rozwiązaniu umowy o pracę
    bez wypowiedzenia powinno nastąpić na piśmie.
    § 4. W oświadczeniu pracodawcy o wypowiedzeniu umowy o pracę zawartej na czas
    nie określony lub o rozwiązaniu umowy o pracę bez wypowiedzenia powinna być
    wskazana przyczyna uzasadniająca wypowiedzenie lub rozwiązanie umowy.
    § 5. W oświadczeniu pracodawcy o wypowiedzeniu umowy o pracę lub jej
    rozwiązaniu bez wypowiedzenia powinno być zawarte pouczenie o przysługującym
    pracownikowi prawie odwołania do sądu pracy.

  • 3. Data: 2003-09-12 18:31:45
    Od: "" <s...@t...pl>

  • 4. Data: 2003-09-12 18:34:41

  • 5. Data: 2003-09-12 21:28:37
    Od: "Ben" <b...@o...pl>

> [...]

    2)przez oświadczenie jednej ze stron z zachowaniem okresu wypowiedzenia
    (rozwiązanie umowy o pracę za wypowiedzeniem),

    Ben

  • 6. Data: 2003-09-12 21:45:15
    Od: "Ben" <b...@o...pl>

  • 7. Data: 2003-09-13 16:36:28