  • 1. Data: 2003-09-12 17:20:37
    Temat: skradziono pieczatke firmowa
    Od: "niga" <n...@s...pl>

    witam
    Wczoraj skradziono mi pieczatke firmowa. Co w takiej sytuacji grozi mi ze
    strony zlodzieja ?? Do czego moze wykorzystac moja pieczatke ?? Dodam ze na
    w/w pieczatce widnial adres jednej z filii firmy (nie siedziby glownej)
    niga

  • 2. Data: 2003-09-12 17:45:15
    Temat: Re: skradziono pieczatke firmowa
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    > strony zlodzieja ?? Do czego moze wykorzystac moja pieczatke ?? Dodam ze
    na w/w pieczatce widnial adres jednej z filii firmy (nie siedziby glownej)

    Zrób małe doświadczenie.
    Udaj sie najbliższego zakładu, który wyrabia pieczątki i poproś o zrobienie
    dokładnie takiej jak Tobie skradziono.
    Mozesz również zamówic sobie pieczatke z tytułem profesora:)
    Nikt tego nie kontroluje i kazdy robi pieczatki jakie chce.
    Sadzę więc, że nic Ci nie grozi.
    Obawiałbym się jedynie (znaczy szybko zmienił) gdyby to była pieczatka z
    karty wzorów w banku.

    PZDr

    QUBA
    www.vidi.biz.pl kuż dostepna testowa, DARMOWA wersja szkolenia

  • 3. Data: 2003-09-12 18:35:40
    Od: "pilocik" <p...@p...onet.pl>

    > Obawiałbym się jedynie (znaczy szybko zmienił) gdyby to była pieczatka z
    > karty wzorów w banku.

    Przelewy do banku podbijam trzema różnymi pieczątkami - która mi wpadnie w
    ręce.
    Jeszcze nie było przypadku by któryś z przelewów nie poszedł.
    Czy ktoś to wogóle sprawdza ?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2003-09-12 19:41:09
    Od: "mer" <b...@w...de>

    > Przelewy do banku podbijam trzema różnymi pieczątkami - która mi wpadnie w
    > ręce.
    > Jeszcze nie było przypadku by któryś z przelewów nie poszedł.
    > Czy ktoś to wogóle sprawdza ?

    Co to za bank?

    mer

  • 5. Data: 2003-09-12 19:43:01
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "pilocik" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Przelewy do banku podbijam trzema różnymi pieczątkami - która mi wpadnie w
    > ręce.
    > Jeszcze nie było przypadku by któryś z przelewów nie poszedł.
    > Czy ktoś to wogóle sprawdza ?

    może i nie sprawdza, ale jak kiedyś przejdzie jakiś lewy przelew to możesz
    się zwrócić do banku z reklamacją, że przyjęli przelew podpisany i
    ostemplowany niezgodnie z kartą wzorów

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-09-12 22:47:01
    Od: "Marcin" <b...@b...USUN_TO.com>

    Użytkownik "pilocik" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przelewy do banku podbijam trzema różnymi pieczątkami - która mi wpadnie w
    > ręce.
    > Jeszcze nie było przypadku by któryś z przelewów nie poszedł.
    > Czy ktoś to wogóle sprawdza ?

    W jakim banku masz rachunek? U mnie za kazdym razem pieczatki sa ogladane
    piec razy (w kazdym z trzech bankow, w ktorych mam rachunki).

    --
    Pzdr.
    Marcin

  • 7. Data: 2003-09-13 08:16:31
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Marcin" <b...@b...USUN_TO.com> napisał w
    wiadomości news:bjtj9u$q79$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "pilocik" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > W jakim banku masz rachunek? U mnie za kazdym razem pieczatki sa ogladane
    > piec razy (w kazdym z trzech bankow, w ktorych mam rachunki).

    U mnie sprawdzaja podpis ....

    Boguslaw

  • 8. Data: 2003-09-13 16:20:34
    Od: "laptop" <u...@s...mofnet.gov.pl>

    pieczątka jako urządzenie łatwe do podrobienia wychodzi z mody. Na świecie
    już wyszła:-)
    nic ci nie grozi-bezużyteczna

  • 9. Data: 2003-09-15 13:20:07
    Od: "Yahu" <y...@n...wp.pl>

    >Przelewy do banku podbijam trzema różnymi pieczątkami - która mi wpadnie w
    >ręce.
    >Jeszcze nie było przypadku by któryś z przelewów nie poszedł.
    >Czy ktoś to wogóle sprawdza ?

    Mnie sie juz zdarzylo, ze do firmy z banku wracalem, bo fragment pieczatki
    sie nie odbil.