  • Data: 2002-06-27 07:37:57
    Temat: Re: Prosze o interpretacje pilne WKU
    Od: "svobo" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    . No i dzis dostalem z dziekanatu pismo na ktorym jest
    > napisane : imie nazwisko jaka szkola no i potem ze zlozylem dokumenty i
    > zostalem przyjezty na pierwszy rok studiow od pazdziernika 2002 roku. "
    Moje
    > pytanie : czy takie zdanie stwierdza ze jestem juz studentem ? Czy moge
    sie
    > odwolywac od komisji i wogole olac ich nie doslownie bo juz podlegam pod
    > szkole ? Jak nalezy to interpretowac ? Prosze pomozcie
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > Pozdrawiam

    Mialam taka sytuacje w rodzinie.
    I bylo tak, ze deklaracja uczelni złozona w czerwcu o przyjeciu na I rok
    studiów rozpoczynających sie w październiku nie dawała podstaw, zgodnie z
    prawem wojskowym, do stwierdzenia ze osoba jest studentem i do odroczenia
    sluzby wojskowej.
    Jak przyszło wezwanie z WKU to chłopak wyjechał z domu a rodzina chodzila do
    WKU. W pazdzierniku wzial zaswiadczenie z uczelni ze jest "studentem I
    roku". Poszedł do WKU i załatwil wszystko dobrze dla siebie. Nie znam
    szczegolow ale pamietam ze były kłopoty. Chyba wciagneli go w WKU na jakas
    "czarna liste".