    From: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prosze o interpretacje pilne WKU
    Date: Thu, 27 Jun 2002 00:49:08 +0200

    "Scott" <s...@2...pl> wrote in message
    news:afd6v0$9de$1@zeus.man.szczecin.pl...
> [...]
    > spieszyl ) no i mam . Poszedlem i gosciu mowie mi ze ide do wojska bo na
    > dzien dzisiejszy nie jestem studentem , ja mu na to ze mam juz papiery w
    > innej skzole i ze tam mi powiedzieli ze jestem przyjety on na to ale czy
    > jestem studentem i ze papier o tym ze zlozylem dokumenty nic mi nie da
    musze
    > byc studentem . No i dzis dostalem z dziekanatu pismo na ktorym jest
    > napisane : imie nazwisko jaka szkola no i potem ze zlozylem dokumenty i
    > zostalem przyjezty na pierwszy rok studiow od pazdziernika 2002 roku. "
    Moje
    > pytanie : czy takie zdanie stwierdza ze jestem juz studentem ? Czy moge
    sie
    > odwolywac od komisji i wogole olac ich nie doslownie bo juz podlegam pod
    > szkole ? Jak nalezy to interpretowac ? Prosze pomozcie
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    > Pozdrawiam
    Spotkalam sie juz raz z taka sytuacja. Wtedy chlopaka wzieli do wojska, a
    dopiero potem jego rodzina probowala to jakos odkrecac w dziekanacie. Tam
    byli szczerze zdziwieni i nawet zmienili mu ten idiotyczny tekst, ale bylo
    juz za pozno. Moze wiec lepiej od razu powiedz w szkole, ze nie masz ochoty
    miec problemow z WKU tylko dlatego, ze oni nie moga skonczyc tekstu na
    "przyjety na pierwszy rok studiow". W tamtym wypadku jeszcze byla dalsza
    afera, bo chlopak zaplacil czesne. A w razie czego zadzwon jeszcze do MON-u
    i zadaj im to samo pytanie. Byc moze zinterpretuja Ci to zaswiadczenie na
    Twoja korzysc i wtedy bedziesz sie mogl na te interpretacje powolac.
    Pozdrawiam,
    Marta