  • Data: 2002-08-23 09:01:16
    Temat: Re: Proszę
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    GreG wrote:
    > Procent czego ? Naiwny jestes, skoro uwazasz, ze ludzie wisza na laczach
    > portali. Widac wyraznie, ze nie wiesz, czym tak naprawde jest internet
    > i do czego kiedys sluzyl. Poczytaj o deep_web i pogadamy.

    Nie chodzi o :wiszenie na łączach portali", lecz o czas poświęcany
    na "konsumpcję" danych treści, utworów.

    > i tak powstaja. Internet to jeden wielki billboard. I to wszechobecny.

    Nie. Już nie powstają. Internet zwija się.

    > I tu wychodzi szydlo z wora. Zglos sie do mnie po dane z uwzgldnieniem
    > deep_web'u.

    I po co? Gdyby nie zamykanie serwisów to byłby i Twoj deep web i one.

    > Czytaj: piratom. Z nimi w uklad chcesz wchodzic ?

    Że co proszę? Jakim piratom? Od kiedy to twórca jest piratem?

    > Dostrzegam, ze Onet robi co chce i wie co robi. Poradza sobie bez Ciebie.

    Nie odpowiedziałeś na pytanie. Rozumiem przez to, że doskonale to
    widzisz, tylko nie masz pomysłu jak to usprawiedliwić inaczej niż
    bzdurką "onet robi co chce i wie co robi".
    Nie robi co chce, bo najwyraźniej chciałby otrzymywać pieniądze za to robi,
    a nie otrzymuje, więc po co taka gadka?

    > Damn it. 50% CZEGO czlowieku ???

    50% opłat otrzymywanych od ludzi płacących za dostęp do Internetu

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm