  • Data: 2002-08-20 16:57:07
    Temat: Re: Proszę
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Tue, 20 Aug 2002 18:34:26 +0200, "Elita.pl"
    <b...@e...pl> zakodował:

    >Zaczynam wymiękać.

    W końcu zaczynasz myśleć rozsądnie i przyznawać mi rację.

    >[..]
    >
    >Wymiękłem do końca.

    Nie rozumiem, skąd takie cięcie cytatów. Czyżbyś nie rozróżniał art.
    75 od ust. 4 art 74? Dla ułatwienia podam jeszcze raz te pierwsze 5
    wyrazów art. 75

    Art. 75. 1. Jeżeli umowa nie stanowi inaczej,

    >Czyżbym natknął się na nową ekspresję Experta ?

    Spojrzałeś w lustro?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775