    From: "Elita.pl" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę
    Date: Tue, 20 Aug 2002 17:08:47 +0200

    Marcin wrote:
    > co rozumiesz przez "oryginalny egzemplarz programu"?

    Dokładnie to co ten zwrot oznacza - egzemplarz wprowadzony do obrotu
    przez producenta a nie pirata.

    > skompilowany program?
    > wersję żródłową?
    > nie wydaje mi się, żeby obecny tu (gdzie siedzę) windows był jedynym
    > oryginalnym windowsem, a cała reszta to jego kopie :)

    Przykro mi bardzo, ale nie będę rozmawiał na tym poziomie.
    Bez urazy, ale tak jak nie da się rozmawiać z trzyletnim dzieckiem
    dlaczego Słońce świeci - bo brak mu konkretnej wiedzy z fizyki - tak
    z Tobą na ten temat.

    > tak, i nie odpowiedziałeś na pytania,

    Po tym co piszesz nie sądzę byś wiedział.

    > 1:0 dla mnie
    > (przyznaję sobie jeszcze 0.5 punktu za zdanie po łacinie, które ma sens) :)

    Możesz sobie nawet przyznać jeszcze nieskończoną liczbę punktów, a nawet 1
    więcej.

    Przypomnę tylko, że dwa listy wcześniej zadałem Ci pytanie, na które nie
    odpowiedziałeś "zajmujesz się tematyką prawa autorskiego i rzeczywiście
    masz wątpliwości, czy też ta dyskusja jest tylko dla sportu ? "

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm