  • Data: 2002-08-20 14:45:13
    Temat: Re: Proszę
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de> szukaj wiadomości tego autora

    Elita.pl wrote:

    > Posiadanie oryginalnego egzemplarza programu.

    co rozumiesz przez "oryginalny egzemplarz programu"?
    skompilowany program?
    wersję żródłową?
    nie wydaje mi się, żeby obecny tu (gdzie siedzę) windows był jedynym
    oryginalnym windowsem, a cała reszta to jego kopie :)

    (jeśli jednak tak było, proszę innych użytkowników o podesłanioe pliku
    batmeter.dll bo mi się zgubił)

    > A czy chociaż wiesz co znaczy licencja?

    tak, i nie odpowiedziałeś na pytania,
    1:0 dla mnie
    (przyznaję sobie jeszcze 0.5 punktu za zdanie po łacinie, które ma sens) :)

    pozdrawiam

    ja

    --
    OE, IE RULEZ!!!