  • Data: 2008-05-01 20:11:02
    Temat: Re: Prośba o pomoc! Samotna matka vs. 3 dzieci
    Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:
    > To, co Magdalena napisała ma dużo sensu i mogłoby zadziałać, tylko
    > znając życie ta matka to pewnie taka cimcirimci, której zabraknie
    > zdecydowania i konsekwencji.

    Ja wiem, ze to wszystko bezprawne, nielegalne, nie do wykonania, ale
    gdyby choc w tym kierunku poszla, ustanawiajac jakis regulamin, jakies
    obowiazki, gdyby zaczela ich traktowac jak doroslych i wymagac jak od
    dorosych, a na pewno nigdy nie dawac pieniedzy, nie prac ich ubran, nie
    sprzatac ich balaganu. Jak chca miec na wydatki, to niech zarobia. Czy
    20-letnia kobieta z dzieckiem nie moze znalezc pracy, np. wieczorami,
    jako kelnerka? Czy 15-letni chlopak nie moze znalezc pracy na kilka
    godzin tygodniowo? Wtedy docenia wartosc pracy. Inaczej pies pogrzebany.

    MB