eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPropozycja zmian w prawie telekomunikacyjnym (rejestracja odwiedzanych stron www) › Re: Propozycja zmian w prawie telekomunikacyjnym (rejestracja odwiedzanych stron www)
    From: "Korbolek" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Propozycja zmian w prawie telekomunikacyjnym (rejestracja odwiedzanych
    stron www)
    Date: Mon, 4 Mar 2002 08:57:54 +0100

    news:a5u96o$r7e$1@onyx.icpnet.pl...

    > Cześć!
    >
    > Mam tylko jedno pytanie: czy on na wszystkich tak działa?

    Tak, tak, tak (jeżeli o Jacku mówisz :-)). Żegluje między grupami -
    przenosi się na nową, kiedy nikt mu już nie odpowiada. I na każdej grupie
    robi z siebie eksperta właśnie z tej dziedziny i powołuje się na to jak jest
    w innych krajach na zachodzie. Często używa sformułowania "MY" mając zapewne
    na myśli siebie i "kogoś ważnego" np. ten minister z Niemiec. Wszędzie
    doszukuje sie jakiegoś spisku przeciwko niemu i całemu światu, a jeżeli ktoś
    zacznie z nim dyskutować to pisze teksty typu: "dlaczego jesteś agresywny?"
    lub odpowiada, że nie będzie z nim rozmawiał, bo gada tylko z ludźmi
    kompetentnymi (tak odpowiedział np. lekarzowi na medycynie, który wypowiadał
    się na temat inny niż jego specjalizacja, po czym stwierdził, że ów lekarz
    nie miał się na taki temat prawa wypowiadać.) Proponuję zrobić to tak, jak
    robią wszyscy ludzie na wszystkich grupach - PLONK.

    Tak, tak, tak.

    Pozdrawiam
    Korbolek
    http://www.poznaninaczej.pl