  • Data: 2007-09-24 08:35:14
    Temat: Re: Produkcja alkoholu
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy w Polsce wolno produkowac alkohol w domu na wlasny uzytek?

    Wina też nie mogę zrobić?

    > Czy to prawda, ze nie wolno posiadac w domu wiecej nz 50 litrów alkoholu,
    > nawet zakupionego w sklepie?

    A niby dlaczego?

    Wiesz, kiedyś Pietrzak miał taki skecz/dowcip. Jak aresztowali gościa bo
    miał w domu sprzęt do pędzenia bimbru. A on milicjantom żeby go sądzili też
    za gwałt. "A dlaczego?". Bo też mam aparaturę :-)

    A na poważnie to w naszym kraju wszystko jest możliwe. Jeszcze się okaże że
    jak będziemy posiadali w domu więcej niż 20 czystych płyt CDR to nas posadzą
    za piractwo ;-)
    Pozdr.
    RJ