  • 1. Data: 2007-09-24 08:02:29
    Temat: Produkcja alkoholu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Czy w Polsce wolno produkowac alkohol w domu na wlasny uzytek?
    Czy to prawda, ze nie wolno posiadac w domu wiecej nz 50 litrów alkoholu,
    nawet zakupionego w sklepie?

    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."
    Frank Herbert

  • 2. Data: 2007-09-24 08:35:14
    Temat: Re: Produkcja alkoholu
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Czy w Polsce wolno produkowac alkohol w domu na wlasny uzytek?

    Wina też nie mogę zrobić?

    > Czy to prawda, ze nie wolno posiadac w domu wiecej nz 50 litrów alkoholu,
    > nawet zakupionego w sklepie?

    A niby dlaczego?

    Wiesz, kiedyś Pietrzak miał taki skecz/dowcip. Jak aresztowali gościa bo
    miał w domu sprzęt do pędzenia bimbru. A on milicjantom żeby go sądzili też
    za gwałt. "A dlaczego?". Bo też mam aparaturę :-)

    A na poważnie to w naszym kraju wszystko jest możliwe. Jeszcze się okaże że
    jak będziemy posiadali w domu więcej niż 20 czystych płyt CDR to nas posadzą
    za piractwo ;-)
    Pozdr.
    RJ

  • 3. Data: 2007-09-24 09:32:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Wina też nie mogę zrobić?

    a dlaczego tez? Ja nie mówie ze nie mozna, tylko sie pytam, czy nie mozna!

    > A niby dlaczego?

    Nie mam pojecia jakie miałyby byc przesłanki, ale gdzies mi sie cos takiego
    obiło o uszy i chciałbym potwierdzic lub zaprzeczyc.

    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją
    liczyć i tych, którzy nie umieją." Aneta Baran

  • 4. Data: 2007-09-24 11:22:22
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 24 Sep 2007 08:02:29 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Czy w Polsce wolno produkowac alkohol w domu na wlasny uzytek?

    Dz.U.06.208.1539
    Dz.U.04.34.292

    tylko musisz doszukać zmiany

    > Czy to prawda, ze nie wolno posiadac w domu wiecej nz 50 litrów alkoholu,
    > nawet zakupionego w sklepie?

    To chyba tylko ze względu na przepisy przeciwpożarowe bo o niczym
    innym nie słyszałem.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 5. Data: 2007-09-24 21:52:51
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 24-09-2007 o 13:22:22 Henry (k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > To chyba tylko ze względu na przepisy przeciwpożarowe bo o niczym
    > innym nie słyszałem.

    Dodam tylko, ze warto trzymac gdzies paragony ;)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 6. Data: 2007-09-26 09:53:50
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 24 Sep 2007 23:52:51 +0200, "Jasko Bartnik"
    <a...@s...nadole> wrote:

    >Dodam tylko, ze warto trzymac gdzies paragony ;)

    nie gdzies tylko w lodowce, bo paragony blakna szybciej, niz czasem
    flaszka stoi ;-)

    pozdarwiam,
    Cyb